«Γέμισαν» τα ξενοδοχεία της πόλης των Ιωαννίνων από τουρίστες την περίοδο των εορτών, αποδεικνύοντας ότι η πρωτεύουσα της Ηπείρου υλοποιεί έναν συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή όλο τον χρόνο.


Επειδή είναι αναπόφευκτες οι συγκρίσεις, να σταθούμε μόνο στο διάκοσμο της πόλης, που ήταν ελκυστικός και αποτέλεσε, μεταξύ των άλλων κινήτρων, ένα επιπλέον «κράχτη» για τους επισκέπτες και να συγκρίνουμε με τον ανύπαρκτο ή στην καλύτερη και επιεικέστερη εκδοχή, φτωχό στολισμό της πόλης της Κέρκυρας.


Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση, αποδεικνύεται περίτρανα η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, οράματος και φαντασίας για την αξιοποίηση των αναμφισβήτητων συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει το νησί μας και η πόλη μας.
Σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός σε τουριστικό επίπεδο γίνεται έντονος και πιεστικός, εμείς, ως τουριστικός προορισμός, απαντάμε με… εκκωφαντική σιωπή!!!